Спедитор обслужване на клиенти морски транспорт за гр. София (Documentation Ocean Executive)

Във връзка с разширение на екипа, фирмата търси да назначи Спедитор обслужване на клиенти морски транспорт в отдел „ Контейнерни превози“ за офиса си в гр. София.

 

Заемащият длъжността ще бъде част от екип, съчетаващ едновременно висок професионализъм и осигуряващ приятелска работна атмосфера.

 

Във връзка с осъществяване на ежедневната си работа, служителят ще има следните задължения и отговорности:

∙ Да организира оперативното обслужване на пратки по внос с цели контейнери, като осигурява отлично обслужване на клиентите, в рамките на процесите за които отговаря:

∙ Да отразява своевременно информацията, касаеща неговата дейност, във фирмения софтуер за вече организирани пратки;

∙ Да изготвя и изпраща до клиентите уведомления за движението на пратките;

∙ Да издава приходни фактури и да проверява и отразява разходни;

∙ Да проследява и проверява точността на данните в транспортните документи;

∙ Да се грижи за правилното изготвяне на необходимата документация във връзка с организирането на митническите формалности;

∙ Да координира дейностите, съпътстващи логистичния процес с различни подизпълнители – пристанища, автопревозвачи и др.;

∙ Да се грижи за гладкото протичане на входящата и изходяща комуникация с клиенти – по телефон и електронна поща;

∙ Да подпомага екипа по продажбите със знанията си за клиенти и продукти – да намирате нови бизнес контакти, клиенти и потенциални възможности за продажби;

∙ Да спазва както вътрешните политики и процедури на фирмата, така и външни – в това число държавни разпоредби и изисквания на клиентите;

∙ Да анализира потока от отделни процеси, като непрекъснато търси области в които може да се подобри ефективността.

 

Изискванията за длъжността са:

∙ Предишен опит – минимум 2 години;

∙ Добри компютърни умения, включващи работа с Microsoft Office(Word, Excel – задължително) и специализирани фирмени софтуери(предимство) ;

∙ Уменията за работа с транспортна и търговска документация;

∙ Ефективни междуличностни умения, включително способност за слушане, разбиране, ефективно общуване – ясно и кратко;

∙ Проактивност;

∙ Владеене на английски на работно ниво.

 

Ние ви предоставяме:

∙ Възможността да станете част от един успешен и силно мотивиран екип;

∙ Динамична работна среда с възможност за професионално развитие;

∙ Корпоративно обучение ;

∙ Работа в модерен офис;

∙ Коректност.

Discover

NTZ е основано през 1995 година, със седалище в град Варна и е една от водещите компании на българския пазар в областта на цялостната спедиция и логистика.

Свържете се с нас

+359 52 687 380

Нашият централен офис

ул. "Плиска" 8,
Варна, България

Пишете ни на

sales@ntz.bg